logo zwembad de dompelaar

Veelgestelde vragen (FAQ)

In deze FAQ vind je de meest gestelde vragen en antwoorden met  betrekking tot Zwembad De Dompelaar in Groot-Ammers.

Misschien heb je er een gaatje in gemaakt? Dan werkt het pasje helaas niet meer. Je kunt bij de kassa een vervangend pasje regelen. Dit kost € 5,00.

Nee. Het pasje van het abonnement moet je beslist bewaren. Dat kan volgend jaar (na betaling) gewoon weer geactiveerd worden voor het nieuwe zwemseizoen. Het saldo-tegoed op het abonnement blijft staan dus kan volgend jaar gewoon weer worden gebruikt. Alle abonnementhouders krijgen hier automatisch bericht over.

Helaas kunnen wij je dan niet toelaten tot het zwembad. In dat geval zullen wij je verzoeken het pasje/abonnement thuis op te halen.

Helaas niet. Dit in verband met de veiligheid en het doorlaten van evt. hulpdiensten. De enige uitzondering is als iemand slecht ter been is en dit heeft afgestemd met de leiding.

Login bij je account via https://aanmelden.dompelaar.nl/#/profile. Scrol naar onder totdat je “kaartjes” ziet, hier staan jouw 10-badenkaarten en hoeveel keren je hiermee nog kunt zwemmen. 

Als je een kaartje niet via jouw account hebt gekocht, kun je alleen zien hoeveel keren je nog kan bij het scannen van de QR code, hierna verschijnt op het welkomscherm onder de beschrijving “10 badenkaart” het nummer van het aantal keren dat je nog kan zwemmen.

Nee, Helaas je 10-badenkaart is slechts één seizoen geldig. De niet gebruikte knipjes/entrees op deze kaart komen namelijk aan het eind van dit zwemseizoen te vervallen. Een 10 baden kaart is maar 1 zwemseizoen geldig.

Dit in tegenstelling tot een abonnement.  Dat kan volgend jaar (na betaling) gewoon weer geactiveerd worden voor het nieuwe zwemseizoen

Het kan even duren voordat de mail in de inbox verschijnt. De mail kan ook in de spam zijn belandt. Als je via https://aanmelden.dompelaar.nl/#/products/subscription een nieuw product selecteert en met je e-mailadres een account wilt aanmaken kan je zien of dit mailadres al gebruikt is of niet. Als deze nog niet gebruikt is heb je geen account en krijg je daarom dus geen mail.

Jazeker, onder het kopje “abonnementen” kan je ‘abonnementhouder toevoegen’.

Op onze website dompelaar.nl/openingstijden kun je zien of we open zijn voor recreatief zwemmen. Banenzwemmen gaat altijd door. Bij twijfel bel 0184-661547. Nederlandse vlag in top betekent: zwembad open! 

Heb je vragen, klachten of suggesties voor ons, vul dan het contactformulier in via onze website: dompelaar.nl/contact. Zwembad De Dompelaar streeft naar een zwemklimaat zonder ongewenste intimiteiten.

Het Vertrouwenspunt Sport van NOC*NSF is een van de manieren om dit te voorkomen en te bestrijden. Via NOC*NSF is het Vertrouwenspunt Sport beschikbaar onder telefoonnummer 0900 202 5590.

Je kunt alleen het tegoed van het abonnement inzien bij de kassa door het aan de kiosk medewerker te vragen.

Er staat een kist met gevonden voorwerpen onder de overkapping van de herenkleedkamers. Indien niet aanwezig, stuur dan een mailtje naar info@dompelaar.nl en wellicht kunnen we je helpen.

Alle activiteiten met aanmeldlink staan op onze website: www.dompelaar.nl/events/

Kinderen zonder zwemdiploma krijgen een groen polsbandje bij binnenkomst, evenals de begeleider. Het kind dient ten alle tijden (ook op de ligweides) zwemvleugels of een zwemvest te dragen. Zwemvleugels zijn tegen betaling te verkrijgen in de Kiosk.